رشد دو برابری مخاطب در ایام عید فطر ۹۸ / با ذائقه‌سازی به سینماها کمک کنیم

منتشر شده در 21 خرداد 1398

پردیس سینمایی آزادی در ایام عید سعید فطر امسال با  بیش از ۱۱ هزار مخاطب روبرو بوده و به رشد دو برابری نسبت به سال ۹۷ دست یافته است.

 

سجاد نوروزی ، مدیر پردیس سینمایی آزادی در گفت و گو با خبرنگار سوره سینما در خصوص روند رو به رشد مخاطب در این سینما گفت: افزایش هزینه های اوقات فراغت مردم از دیگر عوامل موثر در کاهش تفریح خانواده ها  محسوب می شود که به نحوی گذراندن اوقات فراغت  در سینما را  در اولویت سبد خانوار قرا داده است. بنابراین سینما به عنوان مهمترین کالای فرهنگی همچنان در ردیف علاقه مندی های مخاطب قرار داشته و کم هزینه و مقرون به صرفه بودن آن، روند رو به رشدی از مخاطب را به دنبال داشته است .

 

وی افزود: فروش دو برابری بلیط در پردیس سینمایی آزادی همزمان با ایام عید سعید فطر از مهمترین  اتفاقات این سینما در سال جدید است.   آمار مخاطب 5 هزار و 814  در ایام عید فطر سال 97 ، امسال با فروش 11 هزار و 805 بلیت،رشد صدر درصدی را تجربه کرد.

 

مدیر پردیس سینمایی آزادی ضمن تاکید بر اکران فیلم های ویژه سینمایی در سالن های این سینما ادامه داد: افزایش تبلیغات و  اکران فیلم‌های خوب، از جمله عوامل بهبود این رویکرد فرهنگی و رشد مخاطب در این سینما بوده و وجه تمایزی برای وضعیت سینمایی کشور در سال 98 محسوب می شود.

 

وی گفت:  توجه به تنوع محصولات فرهنگی سینماها ،تاکید بر نوع نیاز و ذائقه مردم، منجر به جذب مخاطب و موفقیت جامعه سینماداران می‌شود بنابراین رشد میزان تماشاگران علاوه بر بهبود فرآیند مالی و تجاری سینماها، بزرگترین موفقیت برای اهالی سینما بوده و به پیشرفت این عرصه کمک می کند. بر این اساس نباید به پیشرفت های مقطعی بسنده و تلاش در این حیطه را  فراموش کنیم .